Friday, May 28, 2010

ads4bucks

RAMAI TELAH TEMUI KEJAYAAN, KEPUTUSAN DI TANGAN ANDA
Yang penting… NAK atau TAK NAK… itu saja…
1 Peluang Yang Mungkin Mengubah Hidup Anda






Orang yang berjaya sentiasa MENCARI PELUANG
orang yang gagal sentiasa mencari ALASAN
☑ Network Marketing melahirkan ramai jutawan.

☑ J.Paul Getty berkata “Saya lebih rela menggunakan 1% usaha dari 100 orang dari menggunakan 100% usaha sendiri.”

☑ Robert Kiyosaki berkata “orang terkaya didunia membina network, tetapi orang lain hanya mencari kerja.”

☑ Daripada 40 orang yang terkaya di bawah umur 40 tahun, separuh daripada mereka bekerja melalui internet.


Mula-mula, saya tidak berapa yakin bisnes ini, bolehkah ia menjana pendapatan dan memberi pulangan yang banyak? Maklumlah, bisnes ni modal punya main sikit, RM210 je, tapi berpotensi menjana pendapatan RM20k sebulan, BIAR BETUL??

Berpegang kepada perinsip, KEGAGALAN Yang Sebenar Adalah KEGAGALAN Untuk Mencuba. Maka saya gagahkan diri juga untuk mendalami pelan pemasaran bisnes ini. Yelah, sebelum ni dah banyak kali gagal dengan bisnes yang serupa begini, takkan nak biarkan pisang berbuah dua kali kan? Namun, saya menganggap kegagalan itu adalah petunjuk kepada kejayaan yang bakal saya nikmati tak lama lagi, insyaAllah.

Orang yang berjaya itu bukanlah tidak pernah gagal TETAPI mereka sanggup untuk bangkit semula. KEGAGALAN SEBENAR ADALAH KEGAGALAN UNTUK MENCUBA




p.s. Kami berminat MENCARI mereka yang ingin menjadi usahawan dan bukannya pelabur.

APA RENUNG-RENUNG LAGI… SMS LAH SEKARANG!!!
**Azam0172927705/0132719312**


No comments:

Post a Comment